Και για πες μας ΛΟΛΑ να ένα μήλο τη άλλο είναι τα παιδιά των φτωχών εργατών Ελλήνων γιατί αυτά τα παιδιά είναι 17 ετών το μεγαλύτερο ήμουν εκεί και τα είδα δες και το video στο κανάλι μου "Οι δημοκράτες" το παλούκι που κρατάνε στο χέρι τους το έδωσαν κάτι άτομα σαν εσένα με τις παπαριές που λένε γιατί έτσι και αλλιώς όπως λες και εσύ τζάμπα είναι. Μήπως και το όνομα της Μακεδονίας σου ανήκει από τους παππούδες σας γιατί πολέμησαν σκίζοντας τα καλσον τους σε κήπους με τριαντάφυλλα γράφοντας ρομαντικές νουβέλες για ταξικό μίσος και ταξικό πόλεμο. Σε πληροφορώ αγαπητέ ότι όποιος είναι Νορμάλ και κάνει sex φυσιολογικά έτσι όχι όπως εσύ δεν μισεί κανένα.
Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου