Οι γυναικούλες του συριζα σήμερα θα ψηφίσουν την συμφωνία των Πρεσπών και εγώ θα είμαι αναγκασμένος να ανέχομαι το προδότη γείτονα μου που τους υποστηρίζει . Κάθε μέρα το καρφί της προδοσίας των ανωμάλων αρθροπόδων κατσικοπόδαρων που κατσικόθηκαν στη καρέκλα δεν θα φεύγει από το χέρι των ελεεινών που θα υπογράψουν την συμφωνία. Δεν μπορώ να μισήσω κανένα γιατί όπως έχω ξαναπεί εγώ είμαι άνθρωπος νορμάλ και κάνω sex κανονικό έτσι δεν κινδυνεύω να καταντήσω σαν και αυτούς τους αγάμητους πισογλέντηδες μπορώ όμως να τους βρίζω και να καταδεικνύω για αυτά που πάνε να κάνουν στο τόπο σαν φυσιολογικός άνθρωπος που είμαι και όχι προδότης γυναικούλα όπως ο πρωθυπουργός στενοχωριέμαι γιατί θα προδώσει τους συντρόφους του παραδίδοντας τους χωρίς ιδεολογική υπόσταση σε έμενα που δεν φταίω σε τίποτα νευριασμένος και αηδιασμένος να ξεσπάσω στους φταίχτες καλλιτέχνες ακαδημαϊκούς για την αιωνία φτώχεια που μας καταδίκασαν και τον αιώνιο διχασμό του προδότη πισογλεντη πρωθυπουργού και της παρέας του χωρίς λόγο.
Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου