Γιατί επιμένουν να προδώσουν το τόπο γιατί επιμένουν αφού δεν πρόκειται να τους στηρίξει κανείς είναι μόνοι τους και ο κόσμος θα διχαστεί με τα χειρότερα σενάρια εμφυλίου και το βιωτικό επίπεδο να πέφτει στα χαμηλότερα επίπεδα και από το πόλεμο του 40 εξαθλίωση σε όλα τα επίπεδα που δεν δείχνει η τηλεόραση κρύβουν το πρόβλημα κάτω από το χάλι μας. Ο ξεφτιλισμένο υπουργός η αγάμητη βουλευτής ο ξεπεσμένος γιατρός ο προδότης πρωθυπουργός κυβερνάνε τη χώρα και νομίζουν ότι αυτό θα περάσει ένα τσούρμου ψυχαναγκαστικών αγαμητων περιθωριακών ανθρώπων θέλουν να κυβερνήσουν την Ελλάδα εδώ δεν μπορούν να ζήσουν σαν άνθρωποι και θέλουν να μας υποδείξουν πως θα ζήσουμε εμείς. Δεν μπορούν να ελέγξουν το κόλο τους που κυβερνάει το μυαλό τους και θέλουν να κυβερνήσουν εμάς
Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου