Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Τίποτα δεν θα είναι ίδιο μετά τη συμφωνία των Πρεσπών ούτε εντός ούτε εκτός Ελλάδας

Οι Ευρωπαίοι δείχνουν να μη καταλαβαίνουν το πρόβλημα. Το οικονομικό θέμα που θα προκύψει θα ανάδειξη το μέγεθος του λάθους της συμφωνίας των Πρεσπών. Τα σκοπια δεν έχουν τίποτα να κερδίσουν από αυτή τη συμφωνία ούτε η Ευρώπη, η Ελλάδα θα αλλάξει για πάντα και ο κόσμος θα παρακαλάει να σταματήσει το κακό που άρχισε αναίτια θα γίνει ικέτης και για το διχασμό της βορείου Ελλάδος το αποτέλεσμα θα φανεί αμέσως αλλά δεν θα μπορεί να αντιμετωπιστεί με πολιτικά κριτήρια γιατί αυτά δεν υπάρχουν έτσι και αλλιώς είναι προδοσία και η προδοσία μόνο με πόλεμο και τιμωρία των υπευθύνων ξεπερνιέται ο κύκλος που ανοίγει δεν κλείνει η ξεφτίλα που θα πλανάτε δεν σηκώνεται και όσο και αν θέλουμε να το συγκρίνουμε με κάτι άλλο αυτό δεν γίνεται. ένα κόμμα που δεν έχει αυτοδυναμία στη βουλή δεν εκπροσωπεί όλη τη χώρα δεν έχει καμία αρμοδιότητα για τα εξωτερικά θέματα και μάλιστα τα εθνικά. Τώρα γιατί όλο αυτό το πρόβλημα αυξάνεται στα Βαλκάνια και προς την Ευρώπη ο λόγος είναι η αποσταθεροποίηση των σχέσεων των κρατών κάτι που είδη συντελείται με αυτή τη συμφωνία εμείς μένουμε εκτός των εξελίξεων και σαν ικετες θα σηκώνουμε το βάρος της προδοσίας και θα είμαστε αναγκασμένοι να ζούμε με αυτό και τίποτα άλλο θα εξισώσουν το βοιωτικό μας επίπεδο με αυτό των υπόλοιπων Βαλκανικών λαών και η ευημερία θα είναι μια ουτοπία που θα μας θυμίζει ότι ποτέ δεν έπρεπε να μπούμε κάτω από αυτές τις συνθήκες στην Ευρώπη. Από την άλλη κάποιοι θα πουν το εξής μα αν δεν μπαίναμε στην Ευρώπη οι σκοποιανοι θα μπαίναμε και εμείς δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα το θέμα είναι ότι ούτε αυτοί θα μπορούσαν να κάνουν κάτι για αυτό ο λόγος είναι το ΝΑΤΟ . Μιλάω λοιπόν για το οικονομικό πλαίσιο της συμφωνίας που μας περιμένει στη γωνία και αυτό καθ αυτό θα επιφέρει το καίριο διχασμό. Από την ώρα που μπήκαμε στη Ευρωπαϊκή ένωση έπρεπε να είχαμε δικιά μας οικονομία για να αποφύγουμε τη προδοσία αυτών που κρυβόντουσαν στο κοινωνικό σε εισαγωγικά πρόσωπο των σοσιαλιστών γιατί ξέρανε από ποιους στηρίζονταν. Τώρα τη κάνουμε τώρα εδώ είναι το πρόβλημα όλο αυτό αφορά μόνο εμάς τους Έλληνες και δεν καίγεται καρφί κανενός άλλου πως θα το αντιμετωπίσουμε δεν αφορά κανένα παρά μόνο εμάς σε πείραζε που τόσα χρόνια υπήρχε ανατολική και δυτική Γερμανία όχι, σε πείραζε ότι εκεί κάπου στο κόσμο κάποιοι πλακώνονται για τα λεφτά όχι, σε πειράζει τώρα ότι οι συριζαιοι είναι προδότες φυσικά έτσι θα πορευτούμε από δω και πέρα λοιπόν. Ο κύκλος του διχασμού δεν θα κλείσει οι επιχειρήσεις θα κλείσουν. Όλοι θα ψάχνουν το κριτήριο που δεν θα υπάρχει γιατί πολύ απλά είναι προδότες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωτικά 2021

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Must read

Η Rihanna είναι το ! φάρμακο για τη κατάσταση που επικρατεί λόγο κορονοϊού

Δεν ξέρω εγώ όταν την είδα τα ξέχασα όλα αναπτερώθηκε το ηθικό μου όχι ότι πριν ήταν πεσμένο αλλά τώρα είμαι ακόμα καλύτερα Views