Όλοι στο σύνταγμα τη Κυριακή 20/01/2019 για να μη περάσει η προδοτική συμφωνία των Πρεσπών από την Ελληνική βουλή. Τη βουλή που οι κατσικοπόδαροι συριζανελ μας βρόμισαν με τη παρουσία τους νομίζοντας πως πρόκειται για παιδική χαρά και ότι όλα αυτά θα πρέπει να ήταν αναμενόμενα. Οι προδότες δεν σταματάνε πουθενά αν δεν τους σταματήσεις με οποιοδήποτε τρόπο το ξανακάνουν αν ξαναβρεθούν στα πράγματα. Αυτό είναι και το πρόβλημα. Όσο ο κόσμος δεν ασχολείται αυτοί οι τύποι θα προκαλούν και θα διχάζουν με ψεύτικα διλήμματα και πο@δτικα προβλήματα. Γιαυτό λοιπόν το ξαναλέω Όλοι στο σύνταγμα τη Κυριακή να τους γίνει μάθημα και να μη ξανά τολμήσουν να διχάσουν το κόσμο.
Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου