Κύριε Λιάνη ξαναδιαβάστε ιστορία γιατί ψήφο από το κόσμο δεν πρόκειται να δείτε συμφωνώ στο γεγονός ότι μας έχουν γδάρει οι αλβανοι οι Βούλγαροι και τάρα οι σκοποιανοι γιατί η Έλληνες έχασαν την ανταγωνιστικότητα τους λόγο κακής γειτονίας και με τη τουρκία και λόγο φορολογίας για να παραμείνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι στη θέση τους και όχι η λύση που δεν ήρθε από το πασοκ του Ανδρεα παπανδρεου δεν είναι αυτή που έφερε ο προδότης τσιπρας και η παρέα του μας κλέβουν και το πρόβλημα το δημιούργησαν οι γείτονες αλλά τη λύση την έδωσαν άλλες δυνάμεις και όχι ο τσίπρας ούτε οζαεφ . Κύριε Λιανη από δω και πέρα θεωρήστε και εσείς το ίδιο πράγμα με τους συριζανελ αφού υποστηρίζεται προδότες συγκαταλέγεσατι στην ίδια συνομοταξία. Δηλαδή ποιο πρόβλημα θα λύση αυτή η συμφωνία για να καταλάβω το εμπάργκο και αν αρθεί το εμπάργκο τη θα αλλάξει για τη βόρειο Ελλάδα. Που θα βρεθούν τα χρήματα για να κουνήσει το εμπόριο με τη λεφτά θα γίνουν καλύτερα τα πράγματα αφού το βοιωτικό επίπεδο τη βορείου Ελλάδος θα έχει υποβιβαστεί . Σιγά μη θέλουν ν αμπουν στηυν ευρωπαική ένωση αν όντως θελαν να μπουν θα είχαν μπει καρφί δεν τους καίγεται για την Ε.Ε το πλιάτσικο που θα γίνει στην οικονομία της βορείου Ελλάδος θα είναι έπος για πες μου δεν είχαμε εμπάργκο με τους Βούλγαρους τη άλλαξε στη Βουλγαρία δεν είχαμε εμπάργκο με Αλβανία τη άλλαξε στην οικονομία της Αλβανίας. κολυμπάνε στο χρήμα σε αυτές της περιοχές έτσι και θα δώσουν και εμάς που μας έχουν γδάρει στους φόρους για να τρωτέ εσύ και οι φίλοι σου οι δημόσιοι υπάλληλοι. Τώρα γιατί αυτή η συμφωνία είναι κατάπτυστη
- Είναι ψέμα ο χαρακτηρισμός
- Δεν τη θέλει το 70% των Ελλήνων όσοι όσοι τη θεωρούν καλή είναι παραπλάνηση και κακή ενημέρωσης
- Η συμφωνία δεν έγινε για να λύση πρόβλημα το πρόβλημα είναι πλάνη όπως και ότι ήταν απόγονοι του Μέγα Αλέξανδρου.
- Μου απαγορεύει να μην τους αποκαλώ σκοπιανους σε περίοδο δημοκρατίας θες και άλλα

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου