Για μένα στη συνέντευξη του Αδωνι Γεωργιάδη στο TRT το πρόβλημα είναι ότι ο καμένος ότι κάνει το κάνει για ίδιον όφελος και για να καλύψει το τσιπρα ταΐζουν το κόσμο σανό παίζουν καθυστερήσης είναι ακόμα μαζί στο φαγοπότι και τη τον είδαμε και στο Σκαι ότι τελείωσε το εμπάργκο ενώ έχει σκυλοβρίσει τον Πορτοσαλτε χυδαία και αυτός είναι στην ουσία ο εισηγητής του εμπάργκο πηγαίνοντας στο Σκάι νομίζει ότι θα πάρει άφεση αμαρτιών και ότι έχει κόσμο να τον ακολουθεί η πραγματικότητα όμως είναι ότι δεν του έχει μείνει ούτε ένας και χάνουμε χρόνο σε αρλούμπες αντί να οργανωθούμε να σταματήσουμε το ξεπεσμό της πολιτικής ζωή και τη προδοσία της Μακεδονίας. Κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να μη ξεσηκωθεί ό κόσμος και τους αρχίσει στις πέτρες αλλά κοντός ψαλμός αλληλούια θα τους πάρουν με τις πέτρες κανονικά. Και δεν θα έχουν τα ΜΑΤ να μας σταματήσει. Οι προδότες συριζανελ και όσοι τους υποστηρίζουν θα τους γίνει ο βίος αβίωτος.
Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου