Στην ef syn. gr το έχετε κάψει και ο λόγος είναι τα 6 ταχα μου ερωτήματα η Νέα Δημοκρατία δεν είναι ευτυχώς συριζανελ όσο για τα ίδια τα ερωτήματα δεν χρειάζεται να τα διαβάσει κανίς γιατί είναι σκουπίδια από μόνα τους γιατί κοροϊδεύεται το κόσμο αφού έχετε χάσει. Η δικαιοσύνη πρέπει να κάνει τη δουλεία της από μόνη της και όχι να της το υπόδειξή ο εκάστοτε υπουργός γιατί κρύψατε το μάρτυρα και μετά τον εμφανίσατε ως κατηγορούμενο προδότες παθητικοί διεστραμμένοι και κότες λυράτες.
Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου